Business development manager

Pevné vztahy založené na důvěře budujeme s našimi klienty už více než 10 let, proto v této roli potřebujeme někoho, kdo se toho zhostí s chutí a odpovědností.

Co Tě u nás čeká

Především budeš hledat příležitosti a rozvíjet naše obchodní aktivity v regionu střední Evropy a budeš se podílet na úspěšném rozvoji naší společnosti.

Dále se budeš věnovat:

  • Akvizici nových klientů v oblasti Finance
  • Komunikaci se zákazníky
  • Komunikaci s top managementem v konstruktivním partnerském duchu
  • Přípravě a řízení nabídkového procesu
  • Spolupráci s projektovým manažerem na řízení projektů
  • Komunikaci s HR a spolupracovat na personálním zabezpečení požadavků
  • Tvorbě konstruktivní, pozitivní a motivující atmosféry v týmu

Co nabízíme

  • Práci v úspěšné rostoucí firmě, kde budeš mít možnost ovlivnit její dlouhodobé směřování
  • Možnost získat širokou míru autonomie, tj. samostatnosti a možnosti ovlivňovat obchodní strategii
  • Velmi dobré finanční ohodnocení s bonusovým transparentním ohodnocením férově navázaným na tvůj výkon – u nás Tě nečekají žádné složité bonus sheety
  • Fair přístup a fajn tým, kde se všichni známe a tykáme si, protože je nás jen lehce přes 60
  • Skvělou lokalitu přímo na metru C - Budějovická
  • Moderní kanceláře s krásným výhledem na Prahu, relax místností, fotbálkem a chutnou kávou
  • Firemní auto, telefon, notebook
  • A další firemní benefity (možnost využití online psychoterapie, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál, MultiSport karta, výuka AJ s rodilým mluvčím, výhodný firemní tarif, 5. týden dovolené, příspěvek na životní/penzijní připojištění a další)

Co požadujeme

Vyjma níže uvedeného potřebujeme, abys byl/a týmový hráč, který dokáže pracovat i pod tlakem a byl/a člověk, který má pozitivní a kreativní přístup k práci a obchod ho zkrátka baví.

Pokud se nebojíš komunikovat s nejvyšším managementem nejen bankovních společností, neodradí Tě první neúspěch, ale naopak ho bereš jako výzvu a rád se na řešení problému díváš z různých úhlů, pak jsi náš člověk!

Dále je pak pro nás důležité:

  • Zkušenost alespoň 3 roky s obchodní pozicí v oblasti IT
  • Znalost principů projektového řízení
  • Znalost principů řízení nabídkového procesu
  • Schopnost přijmout odpovědnost za svěřené úkoly a zavádět případná opaření
  • Výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • Flexibilní reakce na nastalé situace
  • Znalost AJ na profesionální úrovni (alespoň úroveň C1)
  • VŠ vzdělání
Tomáš Gavlas

Co vás na této pozici čeká

Čeká tě odpovědná práce, jejíž dopady jsou velmi rychle vidět. Budeš pracovat se skvělými kolegy jak na straně CTS, tak i u zákazníků. A věřím, že Tě čeká i radost z dobře vykonané práce :-)

Benefity

Aktivní život

K tomu abyste si mohli užívat aktivního života s kolegy, přáteli nebo sami vám pomůžou:

  • stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • online psychoterapie
  • firemní či týmové akce

Moderní kanceláře

Pracujeme v příjemném prostředí hned u metra. Práci vám rádi zpříjemníme:

  • fotbálkem a šipkami v našem relax roomu
  • ovocem či sladkou odměnou na pracovišti

Čas

Čas je jediná komodita, kterou si nekoupíme. Proto jsme u nás zavedli:

  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 dní dovolené navíc
  • sick days
  • home office

Vzdělávání

Staráme se o rozvoj našich lidí, proto vám zabezpečíme:

  • podporu seniora od prvního dne nástupu
  • lekce angličtiny s "native speakerem"
  • přístup na vzdělávací portály Pluralsight/Safari
  • další školení dle aktuálních potřeb

Máte zájem o tuto pozici? Ozvěte se nám.

Vyplňte prosím tento formulář, zavolejte nám na +420 226 229 110 nebo napište na hr@cts-tradeit.cz

Přetáhněte soubor sem,
nebo klikněte na odkaz nahrát soubor

* Povinná položka